| Dato | Torsdag, 4. juni 2026 kl 13:00 - 14:00 |
|---|---|
| Varighet | 1 time(r) |
| Beskrivelse | Har du holdt medlemsåpent eller lurer på om det kan være noe for deg? Vi møtes for å planlegge framover. Vi vil også høre om hva som motiverer og hva som hindrer folk i å bidra. Hva trenger du for å kunne bidra? Hvilken plattform er best egnet for å kommunisere ansvarlige imellom? Dette m.m finner vi ut av på møtet. Det blir kaffe/te. Vi avslutter møtet før det blir litt bursdagsfeiring med noe søtt ca kl. 14. |